Previous Next

بررسی گوگل پیکسل بادز

در نگاه اول و با توجه به تغییرات گسترده در زمینه تکنولوژی ، هدفون های بی سیم هم توانسته اند طرفداران و علاقه مندان زیادی را به سمت خود جذب کنند. در میان این رقابت ها محصول جدید تحت عنوان پیکسل بادز روانه بازار شده است.

این محصول در مقایسه با رقبای خود ( گلکسی بادز) و ( ایرپادز) به طور کامل بی سیم نمیباشد بلکه از طریق سیمی با بافت پارچه‌ای به هم متصل شده اند که هنگام قرار گرفتن در داخل گوش قابلیت تنظیم شدن را دارد. درواقع گوگل با ارائه این نوع طراحی، خواسته است هدفون خود را با تمامی سایزها و شکل‌های متفاوت گوش افراد متناسب کند و دیگر نیازی نباشد برای پیدا کردن اندازه مناسب گوش، از سر گوشی‌ها استفاده کرد؛ اگرچه شاید مورد علاقه همه افراد نباشد.
اتفاقی که این هدفون را از سایرین متمایز کرده است ترجمه همزمان میباشد که 40 زبان جهان پشتیبانی می‌کند.
بنابر ادعای گوگل ترجمه هم‌زمان منحصر به دارندگان گوشی‌های پیکسل می‌باشد. به‌طوری‌که پیکسل بادز در لحظه صدای پخش‌شده را تشخیص می‌دهد و به‌طور هم‌زمان ترجمه می‌کند؛ اما در صورتی که شما از گوشی های پیکسل استفاده نمی کنید، برای فعال کردن این قابلیت ابتدا زبان مورد نظر خود را با جمله “Help Me Speak English به دستیار صوتی گوگل بیان اعلام کنید، سپس به طور خودکار در گوشی اپلیکیشن Google translate باز می شود. در ادامه شما گوشی را به فرد مقابل می دهید و با نگه دشتن انگشت بروی پد لمسی شروع به صحبت می کنید. فرد دیگر با نگه داشتن آیکون میکروفون پاسخ می دهد و در طرف دیگر پاسخ را به صورت ترجمه شده در هدفون می شنوید. متاسفانه زبان فارسی طبق همیشه به دلیل مشکلات تحریم، در بین این 40 زبان وجود ندارد. البته در صورتی که به زبان انگلیسی را در حد متوسط مسلط باشید می توانید 39 زبان دیگر را به راحتی متوجه شوید. طبق تحقیقات انجام شده هدفون بدون هیچگونه تاخیر و لگ قادر به شنیدن زبان می باشد و ترجمه را به خوبی انجام می دهد. درواقع کلیت موضوع را به طرف مقابل می رساند.